June 15, 2012

Superhero D !

Views
Hey. Assalamualaikum.
D baru tahu rupanya tomorrow Father's Day.
Ya Allah. Mother's Day ingat pula.
Sedapppnya kan. Berat sebelah.
Haishh.
Nda bagussss.

Hari tu. Post D yg lama, D ckp D akan post secara spontan kan.
Nda pa lah. Hope semua readers baca ja lah.
Jom lah mulllaaaa!

"Bukan cuma ibuku sahaja yg aku sayangi, tetapi juga dengan ayahku.
Mungkin pengorbanannya tidak sebanyak pengorbanan ibuku tapi tanpa dia juga, aku tidak akan hadir dalam dunia ini.
Kerna dia, aku masih mampu membeli baju yg baru.
Kerna dia juga, aku masih mampu hidup dalam kesenangan.

Kasih sayang aku terhadapnya sama sahaja dengan ibuku.
Tiada yg lebih, tiada yg kurang.

Seorang ayah penting bagi anak perempuan.
Kaum Hawa.
Kerana dia akan menjadi wali kita pada hari penting kita.
Tapi dari segi fikiranku, dia bukan penting dalam hal itu sahaja.
malah dia penting untukku menlindungiku dari apa jua.
Dialah yg sentiasa ada disisiku ketika ku memerlukan apa sahaja bersama ibu.
Dia lah yg mengendongku ketika aku sedang menangis kerana kesakitan.
Dia juga seorang wira dihadapan mataku.

Seorang ibu tidak akan mampu melakukan semua ni seperti menjagaku, melindungiku, memberi makan dan minum kecuali dilakukan bersama ayahku.
Ayahku memang bukan SUPERMAN.
Tapi dia HEROMAN.
Ayahku memang tidak berbadan TEGAP.
Tapi dia berhati yg KUAT.
Apapun dia lah RAJA bagiku.

Saya sayang ayah saya seperti mana saya sayang ibu saya.
Hari-hari :3
Kamu nda sayang ayah kamu?
Ayah or abah or daddy or bapa or anything you call him.
Do you love him?

Haaa. Macam? Habis suda D buat post tntg AYAH.
D mau juga baca blog kamu tntg AYAH.
Kalau kamu ada buat, D akan baca and letak di blog D.
Then. biar semua orang baca.
:3 Kamu boolehhh bagi link blog kamu di coment or shoutbox D.
Thank you for reading.
Byeee, Assalamualaikum.

psst! Minggu depan D akan pegi KUDAT! Nda sabar.
Mau tau kenapa?
Nantikan post tntg tu akan datanggggg. :3
Jgn lupa folllowww ahr. :3


 

No comments:

Post a Comment

MsDaniella says Hi